I'm like a Dynamite
 
قوم اجوج مجوج !!
به تیمارستان عجوج مجوج خوش اومدید !!!
یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, :: 1:48 ::  نويسنده : maJooJ

سلام سلام !!!

 

 

ای وای چه دلم تنگ نشده بود ...

چیزه ... یعنی شده بود ...

نشده بود ؟!

بی خیال جونه من اصلا چه اهمیتی داره ؟!!!

من اومدم اینجا همین کافیه دیگه !!

نمی دونم چرا تازگی ها همه یه جوری بهم نگاه می کنن !!

مگه این که یه نفری بهم گفت پس فردا کارته ورود به جلسه میاد و استرس دارم ...

من هم بهش گفتم که بهت خوش بگذره از منم یه یادی بکن اونجا !!!

آخه مگه اشکالی داره ؟!!!

یا مثلا این که ::

تو راه برگشت از مسافرت یه جا نوشته بودن عسل طبیعی

و من به خاطر سوراخی که توی پارچش بود اونو غسل طبیعی خوندم

و 5 دقیقه تموم تو فکرش بودم تا اینکه متوجه شدم سوراخه پارچش ؟!

آخه مگه این اشکالی داره ؟!!

خب همه دچار خطای دید می شن دیگه !!

و حالا یه سری چیزای دیگه که از گفتنشون معذورم !!

فضولی نکنین !!

بعدا بهتون می گم !!

راستی علته تاخیرم این بود که لوکس بلاگه گرامی البته با یوزره من قاطی کرده بودو نمی ذاشت آپ کنم !

آها راستی من یه دینامیتم ... فراموش نکنین ...

و ... اوخ !! انگار داره به ته نخ می رسه و الآنه که برم تو هوااا

بـــــــــــــوم

بای بـــــــــــــــــــــــــای

 

.:: مجوج ::.

 

 



نظرات شما عزیزان:

ajooj
ساعت20:21---5 تير 1390
قربونتون برم به خدا!
فقط یه چیزی!؟کدوم دینامیت؟از اون قرمزا؟!ک همیشه تو دسته تام میترکید!؟

پ.ن:این همه مطلب گیر دادم به دینامیت! آره عزیزم از هموناا ! :)) نه دیگه لپ کلوم همین بود که بهش گیر دادی !! :))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا جهت سرگرم سازی نویسندگانه آن تاسیس شده است و ارزش دیگری ندارد ... لطفا در این مکان آشغال نریزید !! با تشکر عجوج و مجوج !
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 29443
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1